Met budgetbeheer brengt u orde en rust in uw financiële situatie. Uw inkomen komt binnen op een speciale rekening. Daarvan betalen wij uw vaste lasten: huur, verzekeringen, gas en elektra. Daarnaast stuurt u al uw overige rekeningen naar ons op en die betalen we van dezelfde rekening.
We reserveren geld voor rekeningen die u onverwacht, eenmalig of enkele keren per jaar moet betalen. Elke week of elke maand krijgt u een bepaald bedrag om uw boodschappen van te doen, dit wordt overgemaakt op uw eigen bankrekening.
Hebt u, net als vele anderen, moeite elke maand rond te komen en uw rekeningen op tijd te betalen? Neem dan contact op met Baas bewindvoering Hoogezand, voor meer informatie en vrijblijvend advies.
Kernactiviteiten budgetbeheer
Aanmelding
Verzamelen informatie
Intakegesprek
Zonodig doorverwijzen (psychosociale hulp, schuldhulpverlening, cursus etc.)
Opstellen budgetplan in samenspraak met de cliënt
Opstellen overeenkomst
Budget beheren
Verantwoording beheer aan cliënt
Afbouwen budgetbeheer
Beëindigen budgetbeheer
Indien gewenst evaluatiegesprek